Vanaf het ontstaan in 1961 is carnavalsvereniging de Akkertoeters de oudste carnavalsvereniging van Heeze. Sinds 2009 zijn de Akkertoeters gehuisvest in café ’t Pumpke. Van hieruit vertrekken zij ook naar hun bevriende verenigingen.

Vanaf 11 november begint het drukke carnavals seizoen. In de weekenden daarna zijn ze dan ook regelmatig op pad naar bevriende verenigingen. Het eigen Prinsenbal is altijd het derde weekend van januari en de receptie twee weken later. Noteer deze data alvast in uw agenda, zodat u niets hoeft te missen.

Tevens is de carnavalsvereniging niet alleen actief met carnaval, maar zijn zij het gehele jaar bezig met tal van activiteiten binnen de vereniging. Zo worden er diverse uitjes georganiseerd. Ook hebben ze in de zomermaanden een feestweekend met leuke activiteiten. En zij organiseren diverse evenementen.

Kijk voor het complete programma elders op deze site.

Carnavalsvereniging de Akkertoeters bestaat uit ± 25 leden.

Heeft u interesse om lid te worden? Neem dan contact op met onze secretaris. Deze kan u ook de nodige informatie geven.